Kierując się wzdłuż zbocza, dojdziesz do niezwykłego kamienia komnaty. Zaraz za nim znajdziesz skrzynię z przedmiotem Rusted Coin, który musisz zabrać. Zagłębiając się w korytarz, skieruj się w lewo aż dojdziesz do żelaznej kraty. Otwórz ją, pociągając za dźwignię. Idź do końca korytarza, aż dojdziesz do charakterystycznego, drewnianego mostu. Po przejściu przez niego ponownie skręć w lewo i idź, aż dojdziesz do maleńkiej wyspy. W skrzyni, którą napotkasz na swojej drodze, znajduje się kolejne Human Effigy. Kieruj się dalej wytoczoną przez grę drogą, na końcu obierając prawą stronę i górę rzeki, gdzie znajdziesz kilka wartych zabrania przedmiotów. Przy brzegu napotkasz kilku przeciwników podobnych do tych, których spotkałeś już wcześniej w Przedsionku – zabij ich pojedynczo, po czym przejdź na drugą stronę rzeki. Znajduje się tam drzewo, pod którym natkniesz się na przedmiot Lifegem – weź go. Jeśli przejdziesz jeszcze kilka kroków i ponownie skręcisz w prawo, znajdziesz miejsce, w którym możesz rozpalić Ognisko i skorzystać z jego dobrodziejstw.
Po ewentualnym odpoczynku skieruj swoje kroki na most. Po drugiej stronie rzeki napotkasz przeciwników w ilości kilku sztuk – zacznij od człowieka dzierżącego tarczę. Nie będziesz miał trudności z jego pokonaniem, jeśli skupisz się na blokowaniu serii wypuszczanych przez niego ciosów, po których nadejdzie moment na Twój pojedynczy, skuteczny atak. Drugim przeciwnikiem do zabicia będzie łucznik, którego zlokalizujesz na wzniesieniu. Biegnij na niego slalomem, aby unikać strzał i zaatakuj w momencie, w którym zacznie sięgać po ostrze. Po tych dwóch atakach skieruj kroki do rzeki, gdzie znajdziesz śpiącego bandytę. Po krótkiej walce idź wzdłuż rzeki, aż odnajdziesz i zabierzesz Duszę.
Teraz wróć do miejsca walki z łucznikiem, ponieważ tam znajduje się jaskinia. Wejdź do niej i po drabinie przejdź do dalszej części lokalizacji. Przygotuj się na walkę jednocześnie z trojgiem przeciwników. Jeśli dobrze rozplanujesz swoje ataki, walka powinna pozostać wygrana – niestety nie jest to najprostsza z potyczek, ale może Cię czegoś nauczyć. Sytuacji nie ułatwi fakt, że trójka przeciwników będzie miała wsparcie w postaci ustawionego w bezpiecznej odległości, na murze, łucznika. Aby uniknąć jego strzał, schowaj się za drzewem i stamtąd przypuszczaj ataki na pozostałych wrogów. Walka z przeciwnikami będzie poległa na osłanianiu się tarczą i wyczekiwaniu momentu, kiedy każdy z nich skończy serię ciosów – wtedy atakuj Ty. Oby celnie i skutecznie. Po ich pokonaniu zabij łucznika – idź w stronę przejścia i skręć za nim w lewo, aby wejść na schody. Czeka tam na Ciebie bandyta, ale nie powinien Ci sprawić dużych trudności. Po jego pokonaniu biegnij na szczyt i szybko zajmij się łucznikiem. Pod drzewem zobaczysz rycerza, ale jeśli nie masz ochoty z nim walczyć – nie musisz. On Ciebie nie zaatakuje. Idź do mgły i przejdź przez nią.
Biegnij aż cały tunel będziesz mieć za sobą. Na jego końcu przejdź przez ziejącą w ścianie dziurę. Kiedy znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu, zauważysz dwóch czyhających na Ciebie przeciwników. Kiedy już z nimi wygrasz, wyjdź z pokoju i skieruj się na lewo od wyjścia. Zajdź kolejnego wroga od tyłu i szybko skończ starcie. Odwróć się i biegnij wzdłuż korytarza, aż natkniesz się na rycerza. Uzbrojony w dwuręczny miecz przeciwnik jest dosyć silny, ale wystarczy blokować jego ciosy tarczą i atakować, kiedy tylko skończy ich serię. Pamiętaj, że po maksymalnie dwóch atakach musisz zacząć bronić się przed kolejnym jego ciosem.
Wejdź po schodach, aż natkniesz się na czterech przeciwników, z których jeden będzie Cię obrzucał bombami z ognia – zabij go jako pierwszego. Następnie pozbądź się pozostałych i zabierz tarczę z gruzów. Wejdź po drabinie na kolejny poziom. Masz tu możliwość skierowania się do lokacji, która nie jest obowiązkowa. W tym celu zeskocz na sam dół rusztowań wykonanych z drewna, międzyczasie pokonaj poznanych już wcześniej przeciwników. Pokonaj wszystkich napotkanych wrogów, aż dojdziesz do dwóch wejść. W jednym z pomieszczeń znajdują się zwłoki z wartym zabrania przedmiotem, a w drugim groźna bestia plująca ogniem. Bestia znajduje się na końcu, tak więc wystarczy, że wejdziesz tylko odrobinę, pokonasz rzucającego się na Ciebie bandytę i wejdziesz przez drzwi na lewo od Ciebie, aby zabrać z pomieszczenia za nimi Fire Longsword znajdujący się w skrzyni.
Wróć po rusztowaniach na górę i zabij przeciwnika znajdującego się za rogiem, ale najlepiej, zanim w ogóle wstanie. Za znalezionymi drzwiami znajduje się miejsce z Ogniskiem, gdzie bytuje sobie kupiec Merchant Hag Melentia – kup u niego Lenigrast’s Key.