Skieruj się na niższy poziom używając drabiny. Schodząc zobaczysz rycerza, którego możesz zaatakować z zaskoczenia. Zrób to szybko, ponieważ po kamiennym moście idzie do Ciebie kolejny rycerz. Zaatakuje Cię w trzech ciosach – zakończy na uderzeniu halabardą w ziemię i wtedy wejdź Ty ze swoim atakiem. Po przejściu przez most ponownie użyj zaskoczenia i zabij odpoczywającego przeciwnika, po czym zabierz Duszę.
Wróć skąd przyszedłeś i idź do następnego pokoju. Zejdź po schodach i zabij leżącego za kolumną wroga, po czym przejdź przez mgłę. Po sporych rozmiarów korzeniu wespnij się na górę. Ze szczytu zobaczysz drewniany pomost – zeskocz na niego i przebiegnij po nim, aż znajdziesz się w pomieszczeniu. Po chwili zacznie się na Ciebie staczać głaz, uniknij go i przejdź w miejsce, z którego się wytoczył. Po drodze będziesz musiał zabić kolejnego przeciwnika.
Tutaj możesz porozmawiać z kartografem, który da Ci klucz do willi w Majuli, gdzie znajdziesz warty zabrania przedmiot.
Wyjdź i wróć do miejsca, z którego przyszedłeś, po czym wejdź po drabinie na szczyt muru. Zabij łucznika i zejdź odrobinę niżej – tutaj będziesz musiał pokonać dwóch wrogów. Idź do korzenia raz jeszcze i wespnij się po nim ponownie. W połowie drogi na szczyt zatrzymaj się i zeskocz na kamienny balkon. Zabij nieumarłego, zabierz przedmiot i wespnij się raz jeszcze na szczyt korzenia, wychodząc na mur. Zaatakuj ostrożnie wroga od tyłu i raz jeszcze pokonaj rycerza z halabardą. Następnie wejdź po drabinie, aż dojdziesz do wroga rzucającego Ognistymi kulami. Jeśli podejdziesz do niego ostrożnie i powoli, być może wcale nie zorientuje się o Twojej obecności, zanim go nie zaatakujesz – tak więc zrób. Po Twoim ataku spadnie poziom niżej. Idź za nim, aby dokończyć walkę. Za kolejnym rogiem znajduje się dwóch kolejnych wrogów, z których jeden przypuści na Ciebie szarżę. Nie opuszczaj tarczy, bo zaatakuje Cię piką. Po zabiciu go zajmij się rycerzem z halabardą.
Teraz musisz znaleźć kolejną drabinę i zejść jeszcze niżej. Schodź, aż po swojej prawej stronie zobaczysz ziejącą w murze dziurę. Po przejściu przez nią musisz odskoczyć, ponieważ znajdujące się za nią kusze aktywują się obudzone Twoją obecnością. Zaraz po aktywacji kusz z pokoju obok wybiegnie kilku przeciwników uzbrojonych w dwuręczne miecze. Wróć na drabinę i z jej szczytu zrzuć na nich Ogniste bomby. Po oczyszczeniu drogi zejdź po drabinie i przejdź do pomieszczenia, w którym znajdziesz skrzynię. Kiedy ją otworzysz, aktywuje się trucizna – jedynym ratunkiem jest szybkie odskoczenie. Po chwili wróć do skrzyni i zabierz leżący w niej przedmiot.
Wróć do wielkich, stacjonarnych kuszy i podejdź do drugiej od prawej strony. Skorzystaj z niej, a zobaczysz piękną eksplozję kilku beczek, które zadadzą wiele obrażeń stojącym przy nich przeciwnikom. Wyjdź z pomieszczenia i idź, aż dojdziesz do placu – na nim znów zostaniesz obrzucony wybuchającymi kulami z ognia. Sprowokuj przeciwnika z maczugą, podbiegając do niego i zaraz uciekając z pola rażenia bomb. Zaatakuje Cię uderzeniem znad głowy, atakiem poprzecznym i serią ciosów. Po każdym jego ataku odwdzięcz się swoim, aż uda Ci się go powalić. Po wygranej walce skręć w prawo i wejdź na mur. Idź po nim, aż znajdziesz się w pomieszczeniu, z którego dostrzeżesz znajdujących się piętro niżej wrogów. Zrzuć na nich Ogniste bomby. Po oczyszczeniu drogi zeskocz na ich poziom i zabierz przedmiot ze skrzyni. Skorzystaj z okna i przejdź przez nie, tym samym spadając na sam dół. Wyjdź przejściem pilnowanym wcześniej przez przeciwnika dzierżącego maczugę.
Skieruj się na prawo, do schodów zabierając po drodze z leżących ciał Lifegem i Homeward Bone. Pokonaj na poziomie niżej dwóch przeciwników. Na prawo od siebie znajdziesz monument w kształcie miecza. Na końcu miecza znajdziesz przedmiot pilnowany przez kolejnego przeciwnika. Idź na dół, aż znajdziesz mgłę – wejdź w nią.
W następnej lokalizacji musisz przejść do pomieszczenia znajdującego się po prawej stronie, gdzie przy jednej ze ścian siedzi wróg. Atakując z zaskoczenia, pozbędziesz się go najszybciej, także skorzystaj z tej możliwości. Skieruj się w stronę wind i otwórz znajdujące się tam drzwi – są skrótem do Ogniska, gdzie możesz odpocząć. Zjedź windą na dół i wejdź w korytarz. Mniej więcej w połowie drogi do mgły czeka Cię walka z rycerzem uzbrojonym w dwuręczny miecz. Za mgłą czeka na Ciebie The Last Giant.