Statystyki drugorzędne5 (1)
9 głównych statystyk, które rozdzielamy podczas rozwoju postaci, mają wpływ na statystki drugorzędne. Mimo że my nie możemy ich modyfikować bezpośrednio, one mają bezpośredni wpływ...
Wiara0 (0)
Także przydatna dla postaci posługujących się magią. Niektóre cudy i inne zaklęcia mają wymagania związane z tą statystyką. Wiara zwiększa punkty życia, szybkość rzucania zaklęć, premię...
Inteligencja0 (0)
Kolejna statystyka, która liczy się dla postaci magicznych. Jest wymagana do korzystania z czarów i zaklęć mających określone warunki korzystania z nich. Oprócz tego zwiększa biegłość w magii,...
Adaptacja5 (2)
Statystyka głównie odpowiadająca za obronę oraz zwinność. Oprócz tego zwiększa punkty życia, równowagę, premię do trucizn, odporność na trucizny, krwawienie, skamienienie i klątwę. Najwyższy poziom adaptacji...
Zręczność0 (0)
To statystyka dotycząca bohaterów, stawiających przede wszystkim na walkę w zwarciu. Jej wysoki poziom na starcie będzie posiadał Szermierz, w przeciwieństwie do Kapłana, który zajmie ostatnie miejsce w tabelce....
Siła0 (0)
Odpowiada za wysokość punktów ataku broni oraz zdolność do przełamywania ataków. Może okazać się niezbędna do wykorzystywania ciężkiego i potężnego oręża czy zbroi. Oprócz tego...
Przystosowanie0 (0)
Szczególnie przydaje się postaciom opartych na magii. Od tej statystyki zależy liczba dostępnych slotów na zaklęcia, a także szybkość rzucania zaklęć. Oprócz tego ma wpływ także...
Witalność0 (0)
Jest odpowiedzialna za udźwig możliwego ekwipunku, czyli postaci wraz z pancerzem, bronią i zebranymi rzeczami. Oprócz tego wpływa na polepszenie wytrzymałości na obrażenia fizyczne i zwiększenie odporności na trucizny –...
Wytrzymałość0 (0)
To statystyka, która głównie określa zasoby energii postaci. Oprócz tego jednak zwiększa punkty życia, ochronę fizyczną i równowagę. Na samym początku gry najwyższym poziomem wytrzymałości może...
Wigor0 (0)
Na początku rozgrywki najwyższy poziom wigoru posiada Rycerz, najniższy zaś – Szermierz. Ta statystyka odpowiada za ilość punktów życia i jest kluczowa, szczególnie na początku gry....