Jest odpowiedzialna za udźwig możliwego ekwipunku, czyli postaci wraz z pancerzem, bronią i zebranymi rzeczami. Oprócz tego wpływa na polepszenie wytrzymałości na obrażenia fizyczne i zwiększenie odporności na trucizny – w nieznacznym stopniu, ale jednak. Ponadto zwiększa odporność na skamienienie. Z największym poziomem witalności rozgrywkę rozpoczyna Bandyta, z najmniejszym – Szermierz.
Witalność zwiększa udźwig ekwipunku według poniższego schematu:
do 29 poziomu – po każdym poziomie ładowność ekwipunku wzrasta o 1.5,
30 do 49 – ładowność wzrasta o 1.0,
50 do 69 – ładowność wzrasta o 0.5,
70 do 98 – ładowność wzrasta o 0.5 na każde 2 punkty witalności,
od 99 – ładowność wzrasta o 0.5.
Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]