Tutaj napotkani wrogowie będą bardziej wymagający. Niech więc Twój atak będzie skuteczny, a unika sprawny. Zabij przeciwnika i idź do schodów. Zabij kolejnego i zabierz pryzmaty. Nie otwieraj skrzyni – to śmiertelna pułapka. Idź na prawo, przez wyrwę, a znajdziesz ognisko. Przejdź przez straszne drzwi i idź dalej. Zabij psa i przeciwnika, a następnie stocz walkę z najeźdźcą Guthry. Po jego pokonaniu zabierz pancerz szermierza. Idź do drzwi niedaleko lewej strony i idź na balkon, gdzie znajdziesz topór Grymów i pochodnię. Zejdź już na dół, zabij dwa szczury i wejdź po drabinie do góry, gdzie znajdziesz Duszę.
Idź dalej, zabijając kolejno pojawiających się przeciwników. Przejdź przez drzwi obok mgły i ogniska.
Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]